onsdag 30 november 2011

Paketkort



Vilken mörk dag vi har idag igen. 
Om jag skall hinna ut och gå, måste jag nog ge mig iväg ganska snart.

Men först skall jag visa er paketkorten som jag pysslat ihop i år.
Jag har gjort många olika versioner.



Bild från ett gammalt julkort.

Tygband, som jag köpt från Anettes Syservice.  Hon har så mycket fina saker i sin butik.

Här i röd version.

Spetstejpen har jag köpt från samma ställe.

God Jul -texten stämplad på kopior av gamla dokument.


Och här ännu en modell med tygband. 
Såg förresten nu att det finns svart band med vit text också.  Kanske jag borde skaffa det färdigt till nästa år...?

Om du vill kolla på paketkorten jag lagade i fjol, klicka här och här.

Ha det så bra!

7 kommentarer:

  1. Så många du har gjort! Jättefina är dom!
    Så roligt för mottagare att få ett så personligt paketkort.
    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det var många vackra paketkort!
    Ha det gott, trots gråvädret! /Bea

    SvaraRadera
  3. Oj va många fina juladresser, du har verkligen legat i med pysslet.
    Ha det fint.
    Kram / Eva

    SvaraRadera
  4. Så mycket vackert du gjort av mina band ,kram Nette

    SvaraRadera
  5. Åh vad fina etiketter!Vad glada alla ska bli som får paket med dessa :)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  6. Såå flotte kort du har laget! Tenk å få en slik pakke, direkte nydelig!
    Nytadventstida videre, klem fra meg som ligger litt etter skjema:)

    SvaraRadera
  7. Det är heeeelt otroligt vackra, dina paketkort. Men vad gör du med alla? Säljer du dem?

    Ha det gott, kramkram H.
    PS lägg till tipsen till listan med pysseltips hos mig, jag tror inte jag sett dem där... fast jag ser att du länkar, taaack!
    http://stocksundgarden.blogspot.com/2011/11/sokes-tips-om-roliga-pyssel-lista.html

    SvaraRadera