måndag 12 mars 2012

Grrr...


Beställde för en tid sedan de här fina Laura Bellariva sandalerna från en Norsk nätbutik + ett par andra skor, som jag nu inte hittade bild på.

Just de här sandalerna hade jag länge önskat mig, och blev så glad när jag hittade dem och till ett lämpligt pris.

Det gick bra att beställa.  Det gick att välja Finland och betalningen gick bra.


Gick redan och väntade på mina skor, när jag fick ett mail där nätbutiken beklagade att de inte kan skicka till Finland!!  Hur orättvist är inte det!

De frågade om jag har någon bekant i Norge som de kan skicka paketet till...

Men egentligen förstår jag inte riktigt problemet.  Det är ju ändå jag som betalar de extra kostnaderna som blir, när jag köper från ett land utanför EU.


2 kommentarer:

  1. Nej, så jobbigt, men vad är egentligen problemet? Har dom sagt det? Jag vet att när vi ska skicka presenter till kusinbarnen i Norge så är det väldigt omständigt och dyrt.
    Skorna är ju så fina, jag tycker du ska fråga igen varför så man åtminstone förstår det hela!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Men va synd att du ej fick dina skor, ser ju både sköna å snygga ut.

    SvaraRadera