söndag 11 mars 2012

Pelargoner och tulpaner...

Plockade fram mina pelargoner från källaren idag.
Men... det ser inte ut att vara något i liv i dem.


Underbara tulpaner som jag fotat på jobbet.

Jag gav dem nu vatten och ställde fram dem i ljuset.
De får nu en vecka på sig.  Om det inte finns nåt smått grönt på dem nästa veckoslut, så är det bara att kasta dem.


Vi har fint väder idag. Det regnar inte mer och just nu lyser solen lite mellan molnen.



Och jag har många projekt jag tänkt hinna med.
Men just nu känns det inte riktigt som det skulle bli så mycket gjort. Tror jag börjar med en kopp kaffe...

Jag har tänkt både sy och så, men får se hur det blir.


En fin söndag till er alla!

2 kommentarer:

  1. Jag har också vårdat mina pelargoner. Vågade inte att förvara dem i källaren så de stod på fönsterbrädda hela vinter. Blev långa men överlevde...
    Fina tulpaner!
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera
  2. Men buketterna är helt underbara! Så vackra!
    Agneta kram

    SvaraRadera