tisdag 9 juli 2013

Mera sommarbesök

Underbart med sommar, då det är så mycket liv och rörelse här på vår ö.

Man träffar sådana vänner och bekanta som man inte träffar så ofta på vintern.

Som de här två sötnosarna med mamma/matte. Guddottern med sin dotter och hund har tittat in några gånger. Såå roligt.

Lilla tösen är mycket pratsam och inte blyg, så det blir trevliga diskussioner, fast jag kanske inte alltid riktigt förstår vad hon menar. Vi 'spelade' också spel, och sorterade uno-korten, gick i trädgården och sökte djur, och undersökte mitt syrum...


Den här godingen med matte och husse har också tittat in hos oss några gånger förra veckan. Också väldigt söt.


Mera besök blev det på söndagskvällen, då jag var på Partylite party i de här fina omgivningarna.

Trevlig samvaro, en vacker sommarkväll, goda bakverk och en vacker omgivning, vad kan man väl mer begära.

...och, naturligtvis vackra produkter till salu!

Här har jag lyckats fota dottern också i spegelbrickan...



Ha det så bra!


 

2 kommentarer:

  1. Ja, jag hoppas du njuter sommaren med allt vad det innebär, det går ju så fort.
    Stilig konst nederst och kul spegelbild.
    Ha det gott ;)

    SvaraRadera
  2. Det är så, det kommer massor av människor hit också på sommaren, det blir kanske så när man bor på sånt som väl kan kallas semesterorter.
    Agneta kram

    SvaraRadera