lördag 21 mars 2015

En vacker vecka i mars.

Veckan som gick var varm och solig.  Men idag är det iiiisande kallt. Innifrån ser det fantastiskt fint och soligt ut, men när man går ut, så vill man helst tillbaka in så fort som möjligt. 

o
Här är några bilder från gårdagens kvällspromenad. Det hade redan börjat skymma lite, så det blev blå bilder. 




På eftermiddagen började vi röja lite i vår skräphög, och brände kvistar i tunnan vi hittade. Det var så fint väder, så man ville vara ute och göra något.


Kvällen före var dottern och jag också ut på en promenad. Vi var sent ute då också, så det blev inga bilder. Vi skulle plocka snödroppar till minnestunden på Lägergården följande dag. Snödropparna växer mitt inne i en syrenbuske, och min GPS måste ha tappat bort mig när jag kröp där i buskarna, eftersom Run Keepern visade att jag gått över vattnet.... Och det blev 7 km istället för ca 2 km...



Här en bild från onsdagskvällen. Då var jag lite tidigare ute.



 Resten av bilderna är tagna från bussfönstret och från busshållsplatsen på väg till jobbet.
Fina mornar hela veckan.





Önskar er alla ett fint veckoslut!

1 kommentar:

  1. Önskar dej en fin helg. Här är också fint då man kollar innifrån men sen då man går ut så är det sååå kallt.

    SvaraRadera