måndag 19 juli 2010

Rea fynd och lite annat

Första arbetsdagen efter semestern är förbi och nu börjar allt gå sin gilla gång igen.
Det var svalt i morse, vi hade fått 20 mm regn förra natten och regntunnorna är fulla.
Nu blåser här hårt och temperaturen har sjunkit rejält.

Nu skall jag äntligen visa fynden jag gjorde när vi var till stan på rea för någon vecka sedan.


Ett par fina läderstövlar för 17,99 eur.  Ursprungspris 59,90.


Väska som rymmer datorn till halva priset, 25 euro.

Tunika, som jag redan använt massor av gånger.



Den här rejäla rocken hittade jag i second hand butiken Doris and Duke Shop för 15 euro.
Bilden blev inte så bra, men färgen är grön och den är av tjockt tyg.

Den har ett löstagbart foder (som också kan användas som väst) med teddy på insidan.



Scarf från Kapp Ahl för några euro.

Här är vad jag hittade i Våga butiken.  Ganska stort hjärta med brodyrband.  Det här fick jag till födelsedagspresent.


Jag köpte också ett nytt turkosfärgat hänge till mitt gamla Våga smycke.


Det här fina hjärtat fick jag av en väninna till födelsedagen.
Vackert! Precis i min smak.

En riktigt trevlig kväll till alla er som tittar in!

3 kommentarer:

  1. Oj,så mye flott du har kjøpt!! Flotte støveletter, super veske...kjempekjøp!
    Alltid godt å gjøre gode kjøp på salg/rea.
    Nattaklem fra meg;)

    SvaraRadera
  2. Där kan man snacka om REA! I Mariehamn har de börjat i torsdags och det är nersatt 20 %.... inte mycket att hurra för!

    SvaraRadera
  3. Din jacka gillar jag skarpt. Den ser ut att vara i "vanligt" tyg och det gillar jag ännu mer! Fina fynd överhuvudtaget.
    Agneta kramar

    SvaraRadera